Základní informace k případné reklamaci

Moc nás mrzí, pokud Vaše objednávka u nás nedopadla podle Vašich představ.

Než se na nás začnete zlobit, berte prosím v potaz, že:

  • Každý monitor je jinak nastavený, a tak látka může ve skutečnosti vypadat jinak, než ta, co jste si objednali podle fotky. Nevadí! Napište nám a domluvíme se, co s tím.

  • Všechny látky pro Vás stříháme ručně, a tak se může stát, že je látka o kousek kratší - pokud to bude do 2 cm, není to důvod k reklamaci.  Látky vždy měřte před praním - některé se mohou srazit i o 5 - 10 %.

  • U každé látky určitě vždy vyzkoušejte stálobarevnost, zejména lemovací pruženky rády pouští.

Jak reklamovat? 

I přesto, že se dle zákona možnost odstoupení od smlouvy do 14 dnů nevztahuje na zboží, které bylo upraveno na přání zákazníka, my vám rádi vyjdeme vstříc a vzniklou situaci se pokusíme vyřešit k oboustranné spokojenosti.

Pokud z jakéhokoliv důvodu nejste se zbožím, které vám od nás dorazilo, spokojeni, prosíme, NEJDŘÍVE NÁS KONTAKTUJTE na náš email info@vlcirodinka.cz a zatím nic zpátky neposílejte - budeme se snažit vyjít vám co nejvíce vstříc a domluvíme se na nejvhodnějším postupu reklamace.

 Více informací a protokol k odstoupení od smlouvy naleznete v našich obchodních podmínkách.

Nasledujte nás na Facebooku